woensdag 21 september 2011

Logo en iconen Just For Learning

Hallo... ik heb een tijdje niets meer gepost, nu post ik wel weer iets, en dat gaat over Just for Learning
Ik heb aangeboden om artwork te maken voor Just For Learning (JFL), en ik heb nu ook gedaan. Just for learning is een web applicatie waarmee je via je browser makkelijk workshops kan geven en volgen.

Dit is het logo:
Misschien dat ik hem later nog een paar kleine dingen verander.











Aangezien de web applicatie tabbladen heeft, heb ik daar ook nog icoontjes voor gemaakt:


Dit is voor het kalender tabblad:


Ik heb 19 gekozen, omdat dat de dag is dat ik geboren ben. Om precies te zijn 19 september.










Dit is voor het "questions & anwsers" tabblad:

Erg simpel, maar wel duidelijk, en past ook goed bij de kleuren van de andere icoontjes.










Enige waar ik nog een icoontje voor moet maken is het "class" tabblad.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten